Sensation - Ocean of White

mask

Sensation - Ocean of White

21 aprilie 2012, Romexpo

Sensation - Ocean of White

Be part of the night, dress in white

15 000 de fani ai muzicii dance au transformat Pavilionul Central al Romexpo Bucuresti in "The Ocean of White", la debutul Sensation in Romania. Asa cum era de asteptat, ultimele locuri la Ring si VIP s-au epuizat in primele ore ale noptii. Evenimentul a fost organizat de ID&T si Events. Partener media: Pro FM. Parteneri oficiali British American Tobacco si Heineken.


Romexpo au fost locul de intalnire al tuturor iubitorilor de muzica dance, dar si al amatorilor de senzatii tari. Timp de sapte ore, atmosfera a fost una electrizanta. Ritmurile melodiilor mixate de Mr. White, romanii Greeg & Onuc, Pete Tong, Fedde le Grand, Mauro Picotto si Hardwell au isterizat multimea de tineri imbracati in alb din cap pana-n picioare. Sensation nu s-a dezis, si a oferit pentru debutul sau in Romania un eveniment de top, asa cum o face peste tot in lume. Petrecerea a inceput inca din afara portilor, cu oameni care dansau asteptand sa intre in Romexpo. Miile de fani care au invadat Pavilionul Central au venit din toate colturile Romaniei. Evenimentul a atras de asemenea o numeroasa participare internationala. Peste 3700 de straini au vizitat Bucurestiul special pentru aceasta ocazie. Comenzile de bilete au venit din toata Europa - Italia, Grecia, Spania, Franta, Ungaria, Turcia, Bulgaria - dar si de pe alte continente, din tari precum Israel sau Coreea. Cei sapte DJ care au urcat pe impresionanta scena rotativa au avut grija ca distractia sa fie la maxim si n-au dat nicio clipa de odihna fanilor, cu seturi impecabil construite. Pentru multimea de spectatori, cuvantul de ordine a fost dans non-stop! Miile de decibeli, cele mai spectaculoase jocuri de lasere si nenumarate efecte pirotehnice, plus cele mai frumoase animatoare din Capitala si-au dat concursul pentru a ridica atmosfera la superlativ. "The Ocean of White" este una dintre cele mai grandioase productii Sensation, construita in jurul ideii de imersiune in translucid, intr-un fabulos univers subacvatic: 48 de fantani arteziene, cu 100 000 de litri de apa curenta folosita in fiecare ora din show, 160 de cabine de sunet, 20 de sisteme laser si 200 de efecte pirotehnice diferite. Petrecerea de sub ape si-a tinut majoritatea participantilor captivi pana spre dimineata. La ora 05.00, desi extenuati dupa atatea ore de dans nebun, tinerii s-au despartit cu greu de scena rotativa, care a afisat aproape de finalul incendiar culorile drapelului tricolor. Mii de fani au ramas in ring, dupa aprinderea luminilor, scandand la unison refrenul Seven Nation Army al celor de la White Stripes, imnul neoficial al Campionatului European de Fotbal 2008, semn ca atmosfera de la Romexpo a fost similara cu cea de la cele mai importante competitii sportive din lume.

Peste un million si jumatate de oameni din 20 de tari de pe 4 continente au participat pana acum la Sensation, unul dintre cele mai titrate branduri de eveniment de pe mapamond. Dincolo de dress-code-ul obligatoriu care l-a facut faimos si care se pastreaza (toti participantii se imbraca in mod traditional exclusiv in alb, singurele lucruri de alta culoare permise fiind incaltamintea si accesoriile), Sensation este un show complex, glamour, un cocktail sclipitor de muzica, dans, lumini, teatru, coregrafie si efecte pirotehnice. DJ faimosi la nivel international mixeaza o noapte intreaga intr-un decor fantastic, opulent. In fiecare vara, in Amsterdam, orasul natal al acestui fenomen, se lanseaza un spectacol nou, bazat pe renumitul dress-code "be part of the night, dress in white" inainte de a porni in turneu in intreaga lume. Accesul este permis exclusiv persoanelor peste 18 ani.

facebook tipareste